melisa35_ Merhaba, bugun 21+2 haftalık gebeyim. Devlet hastanesinde detaylı usg yapıldı.Bebek için kafa büyüklüğü bir hafta geriden geliyor ama sen 2 hafta sonra bir daha gel dendi ve amniyosentez önerildi . Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
dilaradoyan melisa35_ yani çok çok ilginç. Gelişim takibi yapmak istemesi haftaya tekrar gel demesi çok normal. Ama amniyosentezi hiç anlayamadım inanın. Yani önce takibi yapıp gelişim geriliği sabit mi onu tespit etmeli, haftalık olarak gelişim varsa zaten problem yoktur büyük ihtimalle genetiktir. Siz kontrole gidin tekrar ilk seferde bunu istemesi aklınızı karıştırmasın hiç. Benzer bir durum yaşadım eski postlarımda vardı