zepstory rbers 109 gün kaldı görünüyor 🥹 zaman geçmiyor artık yatmaktan yanlarım ağrıdı. Ara ara çıkıyorum dışarı ama her çıkışımda bi kaç saat içinde yorulup pişman oluyorum çıktığıma. Bakalım inşallah hayırla sağlıkla geçer bu süreç
rbers ayzesa acil oldu benim 20 haftamda tesadufen goruldu.. cok sukur bu gunlere geldik ne kadar sukretsem az 🙏🏼
rbers zepstory ah canim o gunler gecmiyor gibi geliyor haklisin.. ama bir bakmissin az kalmis. Umarim senin icinde oyle olur 😘
Nsd- rbers evet sezaryen olcak bebişimde az kilo aldığı için 38. Haftada doğum olacak dedi doktorum dikişlerim de doğumda alınacak🙏
rbers Nsd- yaaaa benimde bebisin kafasi baya asardaymis baski cok yapiyor canim cok yaniyor iki gundur doktorum normal dogum yaparsin diyor bakalim son gunler cok zormus ..