dilosunuz Kizlar yemekte sonra böyle bı baş dönmesi göz kararması yaşıyorum yaptığım işi algilayamadan yapıyorum daha çok bı tuhaf oluyorum tansiyon yada şeker olabilir mi randevuma bı hafta var
flz3576 dilosunuz sağlık ocağına gidin benimde çok tansiyon düşer hemen ayran yapıyorum geçene kadar kalkmıyorum
dilosunuz flz3576 sağlık ocağı ne yapar ki buna ilaç falan mı basliyolar acaba ilk hamileliğim de hiç böyle olmamıştım
flz3576 dilosunuz bilmiyorum ki tansiyon sorununuz var hastaneye gidemezsiniz diye dedim belki bi öneri bi ilaç yazar yada hastaneye yönlendirir benim de 2. Felaket zor geçiyor ilkine şükrediyorum
dilosunuz flz3576 randevum var haftaya ama o zamana kadar bı şekilde idare edecegim artık ilkler daha iyiymiş demekki bilemedim yine de sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah 🙏