jalepone Kendimi çok yorgun , uykulu , halsiz hissediyorum . Sabahtan beri kalkamadım yataktak bir üşüyorum bir yanıyorum normal mi acaba yoksa hasta mıyım 😑
flz3576 jalepone normal bence bende içim yanıyor ben tersine uyuyamıyorum 20 haftadan beridir uykuya hasret kaldım mide ekşimesi yanması kahvaltıdan başka bir şey yiyemiyorum psikolojikmen bittim çarpıntı panik atak oluştu ne yapcazzzz biz 😃😃 🙅♀️
melyyssa jalepone 35+3 bende çok yorgunum öyle aman aman bi işte yapmıyorum. Geceleri de uyuyamıyorum mide yanması sıcak basması derken😭
jalepone flz3576 ya benim de 2 3 haftadır iştahım yok canım bir şey istemiyor midem bulanıyor felan aslında tam tersi enerjik olunuyor diyorlardı hep
jalepone melyyssa bazen öyle oluyor bazen de çok uyutuyor iki gündür gözümü açamıyorum çok uyanıyorum ama çok da uyuyorum 😄