mom40 gözün aydın olsun canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲 💐 bana da numune hastanesi 17 nisana gün verdi ama ben üniversite de olmak istiyorum sezeryani bu perşembe gidecem bakalım hangi güne verecek dün nst de sancım çıktı belki daha erken gelebilir