istkizannesi Mayıs’ta kızım gelecek inşallah. Hiçbir ismi beğenemiyorum. Eylül biraz yattı aklıma ama bi özelliği yok bizim için o ayın bilmiyorum saçma mı olur. Nehir,Ela Nefes,Defne,Eylül,Irmak gibi isimler içinden bi tek Eylül siniyor içime. Benim adıma da uyuyor diye. Ne yapmalı ne etmeli?
Polo istkizannesi ben kızım olsa özge koyardım. Okadar az ki bu isim :) ilerde çok büyk fark olacak. Ama oğlum olduğundan koyamadım 😚🐥