Merhaba kızlar, belki aranızda benim gibi olanınız vardır hiç iyi durumda değilim amh değerim düşük oldu için tüp bebege yönlendirildim 1 de denemede bir yumurta çıktı döllenmedi kalitesiz çıktı 2.deneme de gene aynısını oldu bir yumurta çıktı kalitesiz çıktı tramva üstüne tramva yaşıyorm bu yol çok yorucu çaresizlik çok zor napıcam bilmiyorum toparlanamıyorum 😔