monii Cuma günü doktora gideceğim o zaman sat a göre 5+5 oluyor. Tahminimce keseyi görürüz. Ama bebeği ve kalp atışını görme ihtimalimiz var mi? Yoksa daha erken mi? (13 martta beta değerim 88.21 çıkmıştı)
beko2325 monii ilk hamileliğimde 7. Haftasında kalp atışını duymuştum. Şuan ikinciye hamileyim benimde 4-5 hafta arasında gözüküyor beta değerine göre. Bu sebeple nisan başında gideceğim doktora 😅 biraz büyüsün tam olsun diye beklemeyi planlıyorum 😅
Prensesmom_ monii 6+1 haftalıgim keseyi gördük bebeği de ama kalp atışı için 2 hafta sonra bakalım dediler
kucukedipatisi monii ben de bugun 5+5im. henuz erken diye gitmedim doktora 3 nisanda 7+1 oluyorum o zamana randevu aldim. gittigimde nasip olursa kese bebek kalp atisi hepsini gorebilmek icin.
dalyaluna35 Sata gore 5+6da gittim kalp atışını da duydum ama sata gore ilerideydi erken yumurtladigim icin
monii aslmoms hahhahaha kız ilk gebeliğim olsa haklısın da bu ikinci. Meraktan çok endişe var. Plansız gebelikti saglikli mi değil mi diye endişe ediyorum stres oluyorum
monii beko2325 ayy o kadar bekleyemem. Dün gittim randevu yok diye bakmadılar. Randevu da bulamiyoruz başka bi ilceye gidicem artık
Neva_aydn Prensesmom_ bende 6+0m yarın gidicem bebeği görmek için geçen hafta 5+1 dim kese vardı bebek yoktu bakalım yarın gorucekmiyiz
monii kucukedipatisi o haftada muhtemelen hepsini görürsünüz ben o zamanlar izne çıkıyorum doktora gidemem diye hemen görmek istiyorum
Hseda- 5+6 haftalık bugün ilk doktora gittim haftaya gel net konuşalım dedi (bir sağlıklı 9 yaşında oğlum var 3 sene içinde 3 kayıp var ) seni endişelendirmek istemiyorum dedi
dalyaluna35 monii dpo 10da 1 subatta 52 ile ogrendim, 7 subatta 917, 15 subatta 16bin 772 son kan verişim oydu
Prensesmom_ monii alttan muayne etmek istediler de ben izin vermedim yani 5+4 de öğrendim şuan 6+2 1392- 3878-6800 bu şekilde betam