evrem07 ilk gebeliğim , cinsiyet ayırt etmiyorum sağlıklı olsun öncelikle , kalbimden kız geçiyordu ama erkeğe de sevinirim bakalım bugün devlete de randevum var o ne diyecek bebeğin plesanta bana da sağda gibi geldi ama daha çok Nub teorisine göre bakıyorlar