tinymiracle1 biz en son 7 de gittik kalp atışını dinledik, küçük kanamalar var diye önlem amaçlı progestan verdi, 15 gün kullan 1 ay sonra gel dedi
Ben de geç olduğunu düşünüyorum acaba niye öyle çağırdı diye.
Sorundan kaynaklı olduğunu sanmam öyle olsa benimki kontrol için çağrırdı sen içini ferah tut güzel düşün onlar biliyo ne zaman çağıracaklarını biz kafamıza takıyoe olabiliriz🤭😊 bir de zaten ağrımız olsa gerek duysak direk gideriz günü beklemeden onu bildiklerinden, neye bakacaklarını haftasında belirleyip çağrıyolar bence 🙄😁