Zakine Normal. Anne sütü de alıyorsa zaten zorlamaya gerek yok. Mideleri yumrukları kadar zaten, koca tabak bitirmesini beklemek yersiz olur. 4 yaşındaki oğlum hala 2 köfte ancak yer, 3.yü yediği çok çok nadir oldu mesela. 4-5 kaşık yemek koyarım max fazla yemez. 1 yaşta bunlar daha da azdı, dediğiniz miktar kadardı.