Tekrar yazıyorum ama kızlar bilen yazabilirmi dünden beri hala kanama var azalmıştı koyu kahve kırmızı arası mukuslu topak karışık bir şekilde geliyor ara ara bu nişan bozulmuştu mu demek oluyor yani doğum heran olabilirmi hiç sancım yokken kanama yokken daha 37 hafta hemşire alttan muaneyle yumuşattı sanırım çünkü sonradan acı hissettim çatı muanesınde acı olmazki bilerek yaptı amacı ne anlamadım boşu boşuna kanama çekiyorum adet ağrısı gibide ağrım var