zehrakrdg Ya doğum yapalı 47 gün oldu 45.günde kanama başladı. Adet tarihimde başladı ama hemen düzene giriceğini düşünmüyorum. Başına böyle bişey gelen var mı
kukulita zehrakrdg benim de kırkımdan sonra olmuştu. Ama daha sonra düzensiz şekilde az az kanama şeklinde devam etti. Doktora gittim. Normal olduğunu söylemişti