Kızlar bugün erzuruma kontrole gittim 17+1 günlük gebeyim herşeyin başı çocuğum sağlıklı hayırlı bir evlaf olsun yeter bana ama baktı ben sormasam biseg soylemiycek doktor cinsiyet ne dedim baya bi baktı dedi göremiyorum bende neye benzettiniz peki dedim kıza benzettim dedi yani yanılma payı olamaaz demi olayı yaşayan var mi ilk gebeliğim kız içime doğuyordu hep ama tam net cevap veremedigi icin icime sinmedi ya degisik hissediyorum 17 haftalik olmusum bide yani nasil kesin diyemezler ya cok garip oldummm erkek olda pipisini gorurdu demi bu hamilelik ne zor is ya 🤦♀️