Merhaba, reglimin ilk günü 2 mart ilişkiye girdiğim tarihlerde 8-13-14-16mart ovülasyon zamanımda🥹 ama nedense bu sabah normal test yaptığımda tek çizgi çıktı🥲ve reglime daha 1 hafta var. Başına gelen var mıdır acaba erken mi test yaptım yoksa😢 çok istiyorum bi düşüğüm oldu ve onda da geç dölllenme yaşamıştım beta hcg de bile çıkmamıştı ama gecikince çıkmıştı🥹biraz sabrsızım😅 bu arada herkese sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahım🥹🤲🏻❤️🔥