Merrriiii Kızlar transferin 16. Günündeyim pozitif olduğunu öğrendik birkaç gün önce fakat 2 gündür öğlen saatlerinde sürekli adet ağrısı oluyor normal mi korkuyorum ya tedirginim sürekli
buse76 Merrriiii bu çok normal 14. Haftaya kadar yaşarsın bu ağrıları şiddetli ağrın kanama olmadığı sürece korkma hiç bebek yerleşiyor rahim bebeğe alışıyor kaslar gevşiyor korkma hiç ilk 3 ay çok dikkat et kendine
aliyemom Merrriiii korkma Bnde tüp bebek ikiz gebeyim bende de olmuştu hatta ben bir defa kahverengi lekelenme bir defa da kanama yaşadım ağrım da oluyordu yani demem o ki içini ferah tut inş bebeğin seninledir🥰
Merrriiii buse76 yaa içim rahatladı yani giriyor 5 6 sanıye bildiğin adet ağrım gibi aynısı diyorum oldu heralde WC ye gidiyorum yani günlük hayatıma da dönemiyorum tedirgin olduğum için eskiden kötü tecrübelerim var çünkü hep yine mi öyle olacak diyorum
buse76 Merrriiii korkma hiç Cnm bende tüple hamileyim o ağrıları 14. 15. Haftaya kadar çektim 25. Haftaya geldim kanama vs olmadığı sürece korkma dinlen
Merrriiii Kızlar iki güm önce beta 1200 dü şimdi 2267 gelmiş tam iki katı bile değil doktoruma yazdım şimdi dönecek bana of cok korkuyorum
purpoles Merrriiii bir süre sonra yavaşlıyor diye biliyorum ilk kaçla öğrendiniz şuan kese oluşmuştur zaten artık betanın önemi kalmaz
Merrriiii Tayfunelif bilmiyorum ki kuşum ya inan bende bilmiyorum son iki gündür daha yoğun giriyor bana
Merrriiii purpoles 195 ile öğrendim cok güzel artıyordu ama bu sefer 1200 den 2267 ye çıktı sadece henüz kese kontrolü yapılmadı
purpoles Merrriiii bende yeni hamileyim yapay zeka bana şey demişti 2 kat artmazsa üzülme bir süre sonra artış yavaşlayabilir birde yüzde 60 artış normal kabul ediliyor doktorunuz ne dedi
Merrriiii purpoles yeterli kafa karıştırma Bizimde kafamız karışmasın pzt gel keseye bakalım dedi ama cok tedirginim karnımda sürekli adet ağrısı var bu bana normal gelmiyor artık
purpoles Merrriiii yok yok normal bende de var hatta sürekli tuvalete gidiyordum regl oldum sanıp, şimdi azaldı ama arada oluyor yine rahim uyum sağlamaya çalışıyor yada Progesteron etkisi
purpoles purpoles biz seninle kasım da transfer olmuştuk negatif olmuştu 😢 rabbim şimdi nasip etti tamamına erdirsin inşşallah
purpoles Merrriiii ederim tabii ki hep içimden geçiriyorum 🥺 bu aşamaya kadar geldik ama şimdide yüreğimiz ağzımızda bekliyoruz randevuları