Havin49_ gamzz06 oğluşumun ismi tabikide Yusuf Yusuf peygamber gibi güzel yüzlü güzel ahlaklı olması niyeti ile koyduk
ikincikezannelikmi Yusuf 🩵 içleri dışları güzel oluyor, kulağa da hoş geliyor .. Doruk da güzel isim bence ama anlamı bi tık ağır olabilir mi bilemedim tercih meselesi..