zuhallkurtt 10 haftalık hamileyim dört gündür kabızım hiç kabız olmayan biriydim üstelik ne yapmam gerekiyor acil yardım 8. Haftadan beri kabız oluyorum ara ara
sudeli4 zuhallkurtt çokça kayısı ye canım kayısılı üzümlü komposto yapabilirsin. Ve magnezyum kesinlikle iyi geliyor ben ballı süt içiyorum başırsaklarıma oda çok iyi geliyo
sweatmother zuhallkurtt armut elma kuru incir kayısı bunları günlük tüketin kendin sıktığın portakal suyu ben maalesef yaşıyorum her hamilelikte olan birşey bunlar rahatlatıyor
zuhallkurtt kurkmantosuzmadonna kefiri hiç içemiyorum sade olanı öneriyorlar bu süreçte o da acayip şekilde midemi bulandırıyor her şeyden tiksinilen bir dönem herhalde
ilknuryvz Kuru kayısı kuru incirden hoşaf yapın sabah aç karna bir bardak için posasını da yiyin. 12. hafta gibi doktor magnezyum yazıyor oda bana çok iyi geldi ancak böyle çözüldü. İnşallah geçer sizinde birde bol bol su maalesef başka çözümü yok. 🌸