Herkese merhaba. Bebişler ve sizler hepiniz çok iyisinizdir İnşallah. Öncelikle herkese sağlıklı ve kolay bir annelik yolculuğu diliyorum. 😊
14+4 hamilelikte Regenesis max plus, Vicium D3, ferro sanol duodenal 100 mg ve levotiron 25 mg gün içinde kullanımı nasıl olur sizce?
İçlerinde dönem ile en uyumlu olan Vicium D3. Diğerlerini de emilimi olumsuz etkilememek için doğru zamanda almak önemli. Ayrıca bu kombinasyonda sanırım D3 vitamin takviye fazlalığı söz konusu oluyor. Sizin görüşleriniz nedir bu konuda?