Beyozz777 Kızlar bat 3 gün önce beta 18 çıktı 3 gün sonra bugün verdim 90 çıktı beta Sizce artış iyi mi Birde cumartesi de kan vermem gerekiyor 2 günde bir olacağı için ama devlette cumartesi nasıl vericem acilden kabuk ediyorlar mı
Beyozz777 baharsst ilk ini orada yaptım ama doktor bugün dediki biz oraya güvenmiyoruz ondan dolayı sordum