akdagezgi normalde Pendik Medipol’de Emine ünlüye gidiyordum doğumum mesai saatleri dışına denk geldi nöbetçi doktor olarak da Aytekin hanım vardı ben kendisinden çok memnun kaldım süreci çok güzel yöneten bir doktor ,benim çatala çıkıp doğurma sürem biraz uzun oldu yine de sonuna kadar gayet sabırlı bir şekilde beni çok güzel yönlendirdi
Şuan ikinci bebeğime hamileyim malesef İstanbul’da değilim ama İstanbul’da olsaydım yine kendisine giderdim