Gecekusu42 rica ederim. Bu rsv için doktorum özel aşı sen bilirsin demişti, konuştugumuzda da yeni gündemdeydi. Kış bebeği olsa kesin yaptırırdım heralde çok fazla duyuyorum hastalıgı. Ama haziran gibi doğumum. Yaptıran da var yaptırmayan da var aşıyı insan kararsız kalıyor. Tetanoz da ben sadece tdap oldum geçmişte normal tetanoz vuruldugum için doktorum tek doz yeterli dedi.