yenibaslangic_ Vajinal doğum yapan kişiler bebeğin haftası kilosu ve baş çevresi neydi acaba cevaplarsanız çok sevinirim
yenibaslangic_ Noyimommy kesil oldu mu acaba benim de 28 haftada 3470 baş çevresi 36 boy 52 diye sezeryan olmak durumunda kaldım da
Noyimommy yenibaslangic_ hayır kesi olmadı sadece birkaç sıyrığım vardı dikişlerim oldu 54 cm doğdu benim bebiş de
yenibaslangic_ sumalparslan nasıldı doğumunuz peki ben korktum doktor da öyle söyleyince ve keşke normal deneseydim diyorum
Noyimommy yenibaslangic_ evet ilk doğumumdu doktorum güzel esniyor perinen dedi doktorumunda desteğiyle kesisiz oldu çok şükür sizin yazıdğınız değerler 28 hafta mıydı 38 haftamıydı
sumalparslan yenibaslangic_ normal doğurdum sadece çok yorgun doğuma gittiğim için mecbur kesi oldu onun dışında bir sorun yaşamadım sizde üzmeyin kendinizi nasibi sezeryanla doğumakmış hem önemli olan sağ salim dünyaya gelmeleri
yenibaslangic_ Noyimommy ay yanlış yazmışım 38 hafta sancı falan da yoktu 40 beklersek daha çok kilo alacak muhabbeti oldu
Noyimommy yenibaslangic_ yani hekimden hekime değişiyor yaklasımlar sanırım benim de doğum yaptığım güne kadar hiç sancım çıkmadı suyum geldiğinde de sancım yoktu hastanede başladı sancılarım