Bizede kız dediler canım ama erken diyorlar daha net olmaz diyorlar kimiside 12 de erkek demişti doğru çıktı diyor bence çocuğun pozisyonu ile alakalı göremiyorlar bazen yanlış görüyorlar bende heyecanla bekliyorum bugün tekrar baktılar büyük ihtimal kız dedi doktorum 13+3 olduk bşzde 😊