A_nuur19 canım ben 2024 ekim ayında ilk kez çektirdim sağ tüpten geçiş olmadı senin gibi. Doktorum 3 kez sıvı verdiği halde geçmemiş. Daha sonra 2025 ekim ayında başka doktorla aynı hastanede tekrar çekildim sağ taraf da açıldı. Belki tüplerden dolayıdır diyerekten 3 ay çatlatma denedik olmadı. Daha sonra istanbulda tüp bebeğe başladım doktorum eski görüntülerin kalitesiz burda yine çektir dedi. Fulya açık emarda çektirdim hem de anestezisiz sıfır ağrı. Yine açık olduğu görüldü ayık halde olduğum için canlı canlı izledim geçişi. Kolaylıkla geçiyordu. Bence sağlığın her dalında tek doktorla tek hastaneyle ilerlememek gerekiyor biz 1.5 sene ilk doktorumla zaman kaybı yaşadık hem çatlatma hem aşılama hem tüp bebek vs. elde sıfır. Şimdilik doktorumdan ümitliyim sorgulamadan her şeyi yapıyorum doğal yolla şansımız geçmiş öykümüze bakılınca az gözüktüğü için şansa bırakmak istemiyoruz. Muhakkak 3 ay içinde sonuç almazsan başka yerde çektirir zararı olan bir şey değil tüplere verilen sıvı opak renk verici bi maddeden başka bir şey değil zararlı olsa o kadar hassas tüplere sıkmazlardı. Her şey gönlünce kolaylıkla olsun..