happyomer ben de çok unutuyorum. Birkaç kez alaturka tuvalete eğilecekken karnımda elektrik çarpması dibi oldu, birkaç kez koltuğa yüz üstü zıplayarak yattım, ani hareketler yaptım, uzandım, eğildim, ağır kaldırmamaya çalışsamda kaldırdığım oldu, eşimin eli uyurken karnıma çarptı 1-2 kez. Ama çok şükür bi sorun olmadı. 24+2 haftalık olduk. Sağlıklı çocuğa bişey olmuyo pek ama sağlıksızsa çabuk düşüyomuş.