tavsiyem Pamukkale üniversitesine gitmeniz orda sonuç alamayıp paüde benle aynı zamanda tedavi görüp sonuç alan bi sürü insan var ve hiç iyi yorumlar yapmadılar açıkcası paüdeki tüp bebek cihan hoca çok iyi bi hoca bi deneyin orayıda derim ben hep kötü duyum aldığım için hiç gitmeyi düşünmedim sağlık hastanesine tüp bebek konusunda