yaseminbabyy ben ilk bebeğimde şöyle hazırladım yine aynı yapacağım
Bebek için:
Tam takım yenidoğan seti çorap şapka iç zıbın alt üst takımı battaniyesi herşeyi içinde olan set
1 tomurcuk battaniye
1 müslin örtü çarşaf gibi çocuğun altına serdim ben
2 tane 5 Li takım ( iç zıbını çorabı alt üst takımı
Şapkası eldiveni olan takımlardan)
1 tane iç zıbını olan tulum
Alt temizleme pamuğu alt açma örtüsü
bebek bezi 10/15 tane
Bitane penye yelek aldım nisan da doğum yaptım cnkü
Kendim için
1 sabahlıklo alt üst pijama takımı
1 kollu alt üst pijama takımı
1 kısa kollu alt üst pijama
Çokça altet aldım çok terledim hepsini kullandım
Depend aldım hepsini kullandım
Islak mendil
Bakım malzemeleri yüz yıkama jeli duş fırçası vs aldım makyaj asla yapmadım nasıl yapıyorlar bilmiyorm çocukla
Sürekli yanak yanağız insan kıyamıyor makyaj yapmaya 😅
Kalın ince çorap aldım kendime ince bi hırka gibi bsey aldım doğum sonrası aşırı üşüdüm iyiki hırka almışım sonrasında asla kullanmadım hastane sıcak oluyor zaten
1 tane sağlam bir terlik 😅 benm süslü terlik altı kaydırıyordu hemen yenisini aldık
Kanamam çok olduğu iicn ben özelde 2 gece yattım herşeyi de kullandım
Kendime incir hurma fındık fıstık bitter çikolata gibi sevdiğim atıştırmalıklardan almıştım çok iyi gelmişti..
çok abartmaya gerek yok bence kullanmadan getirdiğim hc bsey olmadı cnkü 2 gece 3 gündüz gibi oldu hepsini kullanmış olduk .
Ayrıca süt sağma mak biberon vs de almıştım yanıma