2bebek-1anne Kızlar sabah sezeryana gireceğim bugün ne yapayım neler yeyip içeyim bana fikirler verirmisiniz 🥰
birserazad 2bebek-1anne bence hafif şeyler ye ki rahat ol bir de bir yerde okumuştum sezeryandan sonra çok baş ağrısı oluyormuş yanınıza mutlaka 2si bir arada yada 3ü bir arada kahve alın yazıyordu ne kadar işe yarar bilemiyorum. Sağlıkla kucağına al canım darısı hepimizin başına
42havvanur Deletedmom_8793 2nci sezaryen için ne zamana gün vermişlerdi size ? Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 😍
haticeeekrt Bende 31 martta sezeryana gireceğim gaz problemi yaşamamak için neler yapbılırız ilk kez sezeryana giricem daha önce normal doğum yapmıştım
akpnr21 Benimde 2. Sezaryen olacak yanıma dut ve kayısı kompostosu alıcam kahve alıcam incir konpostosu da karışık dut kayısı yaparsanız çok güzel süt getiriyor bilginizbolsun
Deletedmom_8793 42havvanur 36.haftamda anesteziye yolladı kan tahlilleri aldı doktorum 38 içinde gün verdi