btun Doktor folikasit verdi markası OSENDE kullanan var mı ? 4 aydır deniyoruz olmuyor bu ayda bunu kullanayım dedim gebelik olmasını daha hızlandırıyormuş
baharsst btun ben osende b12 kullaniyorum.degerlerimi yükseltiyor. Pkos degilim ama pikassos ilacı verdi gebe kalmadan 3 ay boyunca kullandım. D vitamini ve demirde kullandım. Su an 4+6 yim.