Zehra333 inşallah vardır bebişin. Ama bu dediklerin bebek sahibi olmak isteyen birçok bayanda da oluyormuş.Geçen ay bende de olmuştu adetim bir hafta geçikti testlerde hep negatifti. Bende diyordum kesin var. Doktora gittim psikolojik dedi bi ilaç verdi iki gün sonra adet oldum. Hevesini kırmak için söylemiyorum. İnşallah senin gerçekten vardır canım. Anne olmayı her kadın hakediyo. Özellikle bizim gibi çok isteyenler.