lavitagreen hiç stres yapmayın valla stres her şeyin başı zaten. Benim 1.saat tokluk 195 gelmişti sizinkinden daha yüksek ama diyetle dengeleyebiliyoruz çok şükür. Hatta biraz abarttım tatlı falan yedim bayramda ona rağmen tokluk 110u geçmedi🙏🏻 meyvelere süte falan tarçın katıyorum yediğim tatlıya da tarçın bolca ceviz koymuştum bence çok işe yarıyor. Genel kural basit aslında çok aç kalmamak, paketli gıdadan,şekerden, beyaz undan uzak durmak. Aralarda çiğ kuruyemişler yemek. İsterseniz diyet listesini de atabilirim