sudeborakk haftada kontrolüm vardı doktorum 1 ay sonra tekrar çağırdı cinsiyeti görmek için 14. haftada cinsiyeti kesin öğrenen oldu mu kızlar?
melisa_dfj sudeborakk ben kesin olarak 18+0 da öğrendim 16+1 kız dediler yüzde 90 ondan sonra 16+5 üçlü tarama testinde erkek dediler özele gittim 18+0 kesin erkek olduğunu öğrendim
sudeborakk busra331 evet özele gidiyorum kontrollerde detaylı ultrasonla da bakıyor inşallah öğrenebilirim zaman geçmiyor sanki 🥲 Cinsiyeti öğrenip hemen alışveriş yapmak istiyorum miniğime 🥹🤍
sudeborakk melisa_dfj 10. haftalara ait ultrason varsa atar mısınız rica etsem kendi çapımda bi karşılaştırayım ahahah çok merak ediyorum kese şekline falan bakarım 😅
melisa_dfj sudeborakk bar tabi de buradan fotoğraf atmayı pek becerimiyorum ama kesem hep fasulye şeklindeydi
sehesu sudeborakk  Benim var 9 haftalık bı tahmin yapar mısın çok merak ediyorum şuan 12 haftalk ama