Merhaba, ben geçen haziran ayında düşük yaşadım çok şükür şu ün hamileyim 5+1′de doktor gittim 16 Mart pazartesi günü ve kesem göründü ama ufaktı 6 mm şeklinde bayramdan sonna tekrar gelmemi söyledi ve dün gittim 23 Mart 6+1 olarak kesemin sadece 6.94 büyüdüğünü ve bunun normal bir şey olmadığını söyledi yani sizce bu hafta gelişme olur mu chatcbt ye sorduğum da yolk saçı diye bir şey varolduğunu söyledi doktorum bundan bahsetmemişti 🥹🥹🥹
Çok korkuyorum gelişmezse diye ama geç döllenmeden kaynaklı olabilir mi kesemin büyümemiş oluşu yani sonradan büyüyebilir mii