Bende gebeliğin başından beri alfamet ve ecopirin kullanıyorum şuan 32+3 üz 3. Gebeligim en yüksek 14.8 14.9 14.10 bile çıktığı oldu ilaç içiyorum düzene giriyor suanlik bir sıkıntı yoktu bebekte protein kacagida yok haftaya gidince bakalım ne çıkacak idrar enfeksiyonu vardı sadece sağ bacağımda bilek kismknda şişlik oluştu benimde sadece bakalım ne çıkacak haftaya sağlıklı sıhhatli atlatmayi nasip etsi rabbim