Arkadaşlar merhaba.
Bulunduğum şehrin olumsuz hastane koşullarından dolayı burda doğum yapmakta çok istekli değilim. Ailem olmadığı için yanlarına gidip doğum yapma şansım yok.
Suyum geldiğinde ya da nişanım geldiğinde falan 2 saatlik yol gidilebilir mi arabayla?