Tgucee 16 Mart 206 - 18 Mart 423 - 24 Mart 1000 normal mi sizce bugün kese de görüldü minicik içimi rahatlatın lütfen
yakutfamilia Tgucee inşallah yolunda gider her şey🌸 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Aynı yerde emi verdiniz? Normalde değerin 3600 gelmesi gerekirdi. Doktor yorum yapmadı mı?
yakutfamilia Tgucee bazen sistem 1000üstünü şöyle de gösteriyor >1000 belki o yüzden size bin gibi görünüyor olabilir mi?
NobleMom Tgucee 18-24 arası az artmış. Doktorunuz bir şey söylemedimi? 1000 den büyüktür işareti varmıydı yanında. “>” bu işaret
NobleMom Tgucee Ölçen cihaz 1000’den büyük değerleri sayısal olarak ölçemiyor demek anlamına gelir bu. Kese de görüldüğüne göre sorun yok demektir. Artık kan vermenize gerek yok ✨🤍
Tgucee NobleMom şimdi gittim doktora cihazda sıkıntı olmuş değerim 3900 lerdeymiş iyiymiş çok şükür içimi rahatlattınız Allah razı olsun 🤲🏻