Selam kızlar 😍 şu an 34. Haftadayım . Bebisim geçen hafta az kilo almıştı neyse bir hafta yemeye abandım toplamış, yine de iri bir bebek olmayacak minyon bebek. Doktorum 37 de artık alalım dışarda beslensin diyor. Daha önce de 2 düsügüm olmuştu. Ben de beklemek istemiyorum 🥹 aslında hep normal doğum istiyordum fakat böyle giderse sezeryan olacak,korkuyorum 🥹🙏