Moz Seni çok iyi anlıyorum canım. Bazen her şey üst üste en olur olmadık zamanda gelebiliyor. Sürekli ağlama hissi, yalnızlık, kimsenin seni anlamadığını düşünme, samimiyetsiz insanların son 2 günde yalandan yanındaymış gibi görünme çabası ve daha nicesi. Muhtemelen bende yarın sezaryene alınacağım. Akışa bıraktım kendimi. Umarım her şey güzel olur 🥹🥲