Merhaba hanımlar 2 haftadır gribim geçmiyor öksürükten sesim kısıldı artık ilaç vermek istemiyor doktorlar sadece parola izin var oda gribe fayda etmiyor önerebileceğiniz bişeyler varmı gribe iyi gelen birde bu kaşık ağrısı çok oluyor yürüyemiyorum bazen normal mi bu haftalarda kız bebek birde