Kızlar merhaba iyi günler 2 haftadır gribim hastayım öksürmekten karnımın içleri acıdı doktorlar da ilaç vermek istemiyor ama ben pert oldum yani halsizlik ayakta duramama hiç bir işimi kendim yapamıyorum zaten iyice ağırlaştım önerebileceğiniz bişeyler varmı iyi gelen birde bu kasıklarda ağrı olması normal mi yürüyemiyorum bile bazen Cinsiyetimiz kız bebek bu arada