merhaba
adetim 3 gün gecikti döngü günüm 30 bat bayramın 2.günüydü hâlâ adet olmadım
bu zamana kadar hiç bu kadar gecikme yaşamadım
geçen ay 2 gün erken adet oldum
korunmasız ilişki de yaşamadım bu süreçte
test yaptım çıkmadı
sizce neden gecikmiş olabilirim
böyle olup gebe kalan var mı
kasık ağrım da var ama akıntım hâlâ daha beyaz