20 şubatta kürtaj oldum kanamam yaklaşık 3 hafta sürdü 10 gün kanama 10 gün leke şeklinde. Biraz önce adet oldum galiba çok erken olmadım mı ya zaten çok uzun sürmüştü kanamam.
Kürtaj olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim sizler kürtajdan ne kadar süre sonra adet oldunuz?