busbus41 Bir sıkıntı yoksa ben bu kadar test’e karşıyım.. ilk hamileliğimde sadece ikili tarama yapıldı o da burun kemiğine ensesine baktı doktor sıkıntı yok demişti. Sonuna kadar stressiz devam ettim. Bu 2.bebekte ikili tarama sonrası “düşük riskli” deyince doktorum perinatolojiye gittim, o dedi ki sıkıntı yok ama bağırsakta parlaklık çıktı. Şimdi 3-4 aydır bunun için takip ediliyorum. Stresten başka bişey değiş. Müdahale edilmiyor. Geçmesini bekliyorsun. Detaylıyada girdim mecbur böyle deyince ondada bu sıkıntıdan başka bişey denmedi. Çok inceliyorlar o da bizi yoruyor. Yok karnı büyük dendi şeker yüklemesi yaptır, yaptırdım yaptırdıktan sonra doktor son adet tarihimi değiştirmişti o yüzden karnı haftasına göre büyük gözüktü şeker yüklemesini de boşuna yaptırdım mesela.. hastaneye bile gidesim yok artık