İlk kızımın adı umay ikinci kızımın adına da tomris yada simay düşünüyoruz bu arada 33 haftalik hamileyim daha belli değil😂 yardımcı olup fikir verirseniz çok sevinirim tomris koyarsak eşim çocuğa tombiş diye okulla dalga geçerler diyor o onu durduruyormuş ama ben Umay’ın anlam bütünlüğünü koruması açısından beğeniyorum Simay’ın da yanına yakışması çok güzel oluyor o yüzden karar veremiyoruz