busbus9 yani herkesin gebeliğin aynı olmuyor canım 2.03 ay zaten çoğu kişinin iştahsızlık olduğu için kilo alma olmuyor dördüncü aydan sonra artık kilo almaya başlarsın çünkü bebeğin senden besleniyor sen de sürekli acıkıyorsun benim ilk gebeliğin de altıncı ayında iştahım açılmıştı birden şu an ikinci gebeliğin bazen iştahım var bazen yok dördüncü ayındayım hala aynı kilodayım