EmelGvn Merhabalar 2 aylık hamileyim ve bir kaç gündür sol kalçamda agrı var oturup kalkarken zorlanıyorum hamilelikle alakasının olma ihtimalini bilen var mı🤕
Aylinannesi EmelGvn var bence canım benimde kalçamdan bi ağrı giriyodu resmen topallıyodum bi ara ama geçiyo yani. Magnezyum eksikliği olabilir doktoruna danış bana magvital yazmıstı böyle ağrılar için
Deletedmom0909 EmelGvn tamamen Hamilelikten bu sabah kalçalarmdaki kramplara uyandm daha da artıyo maalesef ilerleyen haftalarda
FasulyeveAnnesi EmelGvn canım gayet normal bende de oluyor du hemde iki kalçamda birden oturamıyor dum sen düşün 🤔 bebeğin yeli derler
buuussraaa EmelGvn canım bencede hamilelikten tabi en iyi yanıtı doktorun verir ama bende 11 haftalıgım iki gündür her ayaga kalktıgımda bi sırt agrısı ama öyle böyle degil yel girmiş gibi sanki karnıma vuruyor ta agrısı sıcak su torbasıyla geziyorum 😏
AyazEfeninannesi Günaydın hanımlar.24+3 haftalık hamileyim.Benimde 1 haftadan beri süren bel ve kalça acım var.Ağrı demiyorum çünkü yürürken canımı acıtıyor ağrı değil.Yürüyemiyorum işe gidemiyorum zaten şuan.Otururken sıkıntı yok.Topallayarak yürüyorum ve canım çok yanıyor.Yatarkta sağa sola dönemiyorum.Doktorum beyin cerrahına yönlendirdi geçmezse perşembe emar çekelim dedi.Yok mu bunun başka bi çaresi.Nasıl geçirebilirim bu acıyı ??
Deletedmom0909 AyazEfeninannesi doktorun da beyin cerrahına ne yollamış ki seni magnezyum verseydi geçmezse başka bi ağrıdır o ona göre giderdin
AyazEfeninannesi Deletedmom0909 bir haftadan beri geçmeyince fıtıklaşma olabilir bakılmasında fayda var dedi.Yürüyemiyorum dışarı bile çıkamıyorum yok mu bunun geçirmenin bir çaresi ?
Deletedmom0909 AyazEfeninannesi ayy canım allah şifanı versin inşallah😔 ağrıyan yerini Ya şafi enteşşafi diye sıvazla sürekli
AyazEfeninannesi FasulyeveAnnesi ne kadar zaman da geçti ?Rapor aldım bir hafta doktor eçnezse bir hafta daha uzatırız dedi ama ne kadar uzatabilirim 😭😢
FasulyeveAnnesi AyazEfeninannesi canım bir kaç gün sürer geçer geçti benim şükür iki yada 3 gün çektik ama. Agrısını acile bile gittim bişi yapmadılar çok kötüysen parol iç diyip yolladılar ama içmedim tabi geçti şükür senin de geçer inşaAllah 🤲🏻
EmelGvn buuussraaa buuussraaa bi anda olunca şüpheye düştüm doktorumla bugün görüştüm bol süt yoğurt ve peyniri bol yememi söyledi 😋