kurtctn bizim de tam 24+4 te ölçüm vardı baktım şimdi 964 gram yazıyor. Biraz önden gidiyor benim bebiş de ama zaten bu net bir tartma durumu değil belli parametreler üzerinden tahmin çıkarılıyor Bebek bunun ileri vey gerisinde olabilir daha da önemlisi henüz küçük haftalar bunlar , ilerleyen haftalarda haftasını yakalayabiliyor vs. Ben telaş yapmıyorum sen de içini ferah tut bence canım 🌸 ölçümleri dengeli uyumlu olsun karın çevresi AC diğer değerlere kıyasla çok önden gitmesin şeker olmasın sağlıksız karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyle aldırmayalım yeter ki o kiloları gerisi biraz genetik yapısal. Zaten çizgisel olmuyor bebişlerin gelişimi. Bi kontrolde büyüme atağına denk geliyorsak diğerinde haftasıyla daha uyumlu olma ihtimali var hep önden giderken son haftalarda haftasını yakalayan bebişler oluyormuş son ölçümlerde bile çok yüksek ölçülürken doğumda beklenenden düşük kiloyla doğanlar da oluyor. Gerçekten çok kilolu olsa bile 5kiloya yakın epizyosuz vajinal doğuma denk geldim dün mesela 🥲 yani yüksek kilo tek başına olumlu olumsuz bir şey ifade etmiyor bence iyi olsunlar sağlıkla gelişip sağlıkla gelsinler içini ferah tuttt 🫶🏻