Minikkalbimm AnnesileYavrusu 17. Haftayı geçmişti sanırım yeni yani daha doktor 22. Haftadan sonra hergun hissedersin dedi ama insan sabırsızlanıyor 🤰 mesela bugün hiç hissetmedim dün iki kere filan hissetmistim 😍
AnnesileYavrusu Minikkalbimm bende 16+3te yim 2akşamdır sanki kalbim karnımda atıyormuş gibi bişey hissediyorum bebiştir inşallah ☺️
Minikkalbimm AnnesileYavrusu bilmem ki doktorum minik minik balon patlıyor gibi hissedersin demişti ama benimki başka oldu nasıl tarif edilir bilmiyorum inan ama çok güzel insan hadi kipirdasa ya diyor 😍😍😍😍🤰
Deniz0103 AnnesileYavrusu mısır patlağı Gibi hissedersiniz o haftalarda.. kimi hiç hissedemiyor, ama ben hergün en az bir kere hissediyordum.
Utkum Gunes05 demek ki uykusuz geceler seni bekliyor😀doğunca da böyle olursa yandın🙃şaka bi yana gün içinde hareket halinde olduğumuz için anlamıyoruz pek gece daha iyi anlaşılıyor ondan sanırım
AnnesileYavrusu Deniz0103 kalp atışı gibi hissediyorum bende ama emin de olamıyorum ilk gebeliğim olduğu İçin