Aleynaaaag Kızlar reflü yatağı kılıfını, emzirme yastığını, peluş veya normal oyuncaklarını yıkadınız mı? Aklıma gelmeyen ürünler de olabilir tabii ki bilgilendirirsenşz sevinirim
Busranur_mnts Aleynaaaag yatak kılıfını yıkamadım da üstüne nevresim geçirdim emzirme yastığının kılıfını yıkadım
yildiz93 Aleynaaaag tam olarak bende o aşamadayım burda bekleyeyim de bende öğreneyim 😄 Ben peluş oyuncakları yıkadım bu arada nasipse haftaya da kıyafetlerini yıkayıp doğum çantamı hazırlayacağım
Aleynaaaag yildiz93 ay bende bir yerden başlıyayım istedim ama hiç bir şey bilmediğimi fark ettim🙂↔️
myangelson Aleynaaaag peluş oyuncakları eğer makineye girebilecek birşeyse makinede, değilse elde yıkadım veya sildim bezle. Ötekilerden zaten yoktu o konuda yorum yapamayacagim
Aleynaaaag myangelson onun haricinde aklınıza gelen yıkadığınız bir şey var mı belki ben unutmuşumdur ya
kurkmantosuzmadonna Aleynaaaag uyuyacağı yatağın nevresimleri, battaniyeleri, emziği gibi eklenebilir.
Aleynaaaag kurkmantosuzmadonna emzik ve biberonu son haftaya bırakayım diyorum umarım doğru yapıyorumdur
Busranur_mnts Aleynaaaag takılır canım ya normal yastık kılıfı gibi benimki kirlendi yine yıkıcsm mesela